PIZZERIA MAXIMA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 823 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pizzeria Maxima. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 6:27 eten was netjes verpakt, smaakte heerlijk , vriendelijke bezorger en snel bezorgd.
23 jun 2026 om 19:21 vorige keer super, deze keer viel tegen. calzone was erg plat, minder vulling en erg natte bodem. de doos was deels doorweekt. ook was de bezorging 20 min te laat. volgende keer een ander restaurant proberen.
5 jun 2026 om 22:03 was niet goed schimmel op schwarma brood
26 mei 2026 om 17:07 Altijd te laat, minimaal 25 minuten.
23 mei 2026 om 22:29 Prima!
22 mei 2026 om 21:25 extra vlees was nergens te bekennen en mij sprite waren ze ook vergeten
7 mei 2026 om 22:22 Prijs kwaliteit goed bezorger was vriendelijk en snel
3 mei 2026 om 20:31 kip te gekruid en geen saus erbij gekregen. Was niet de eerste keer.
24 apr 2026 om 21:09 Heerlijk en lekker warm!
19 apr 2026 om 10:30 Deze keer was het goed Alleen wel een stuk duurder geworden
15 apr 2026 om 22:51 yep